Kongen og jeg (1956) Online Streaming

Download Movie Kongen og jeg in HD Format. Play Streaming Kongen og jeg in Top Quality. Watch Streaming Kongen og jeg in High Definition Format. Play Movie Kongen og jeg in High Quality Video. Download Full Kongen og jeg in Best Quality.


You can see now complete beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Cast af film :Martin Benson (Kralahome), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Terry Saunders (Lady Thiang), Alan Mowbray (Sir John Hay), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Rita Moreno (Tuptim), Deborah Kerr (Anna Leonowens), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Rex Thompson (Louis Leonowens), Carlos Rivas (Lun Tha), Yul Brynner (King Mongkut of Siam)

0049408

Kongen og jeg is better film provided by Twentieth Century Fox Film Corporation, working with a beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and best bedste skuespillere.

If i første found out about denne film er jeg ikke helt sikker if I such as the idé or otherwise. Efter at have set det I seem to to suggest that in fact i really like. I extremely recommend denne film for the ones who much like the genre Drama, Musik, Romantik, . You have the option to ur det as a gift by merely klikke submit og tilmeld, you may possibly get ur an incredible number of nyeste filmtitler without spending a dime.

... Full Streaming Kongen og jeg in Top Video Format 1080p ....




Set Decoration : Paul S. Fox, Makeup Artist : Ben Nye, Assistant Director : Eli Dunn, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Art Direction : John DeCuir, Musical : Oscar Hammerstein II, Costume Design : Irene Sharaff, Novel : Margaret Landon, Director : Walter Lang, Editor : Robert L. Simpson, Producer : Charles Brackett, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Original Music Composer : Richard Rodgers, Set Decoration : Walter M. Scott, Director of Photography : Leon Shamroy, Screenplay : Ernest Lehman, Hairstylist : Helen Turpin
Ja, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg 100% længde og find den hyperlink til dette video Kongen og jeg in High Definition Quality.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

0 Response to "Kongen og jeg (1956) Online Streaming"

Post a Comment